Direktlänk till inlägg 19 oktober 2015

Beroenden

Av Felicia Engfeldt - 19 oktober 2015 15:49

Kan ibland irritera mig som tusan på vissa saker. Till exempel pengar. Man är så sjukt beroende av pengar!!! Vilket är hemskt egentligen. Utan pengar kan jag inte få värme och vatten till mitt hus, eller ens mat för dagen.
Jag skulle aldrig kunna leva utan pengar, för personligen är jag väldigt beroende av det. Många personer klarar sig på att ha tak över huvudet och någon som ger omtanke och kärlek. Jag skulle inte kunna klara mig utan kärlek och omtanke heller för den delen. Men det är liksom enklare att få tag på, än pengar. För de flesta i alla fall. För mig. HUR kan det vara så enkelt att bli så beroende? Jag hatar pengar!! Men jag älskar att ha gott om dem på kontot också....

Efter att ha skaffat vovve så är det lite skralt i kassan för tillfället. Men samtidigt så mår JAG väldigt bra av att ha djur i min närhet. #djurärbättreänmänniskor står jag fast vid.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Felicia Engfeldt - 12 mars 2016 18:59

Ska man skratta eller gråta över livet? Gråta, för att varenda jävel i den här världen är sjuka i huvudet? Eller skratta, för att man faktiskt kan hitta ljusglimtar då och då? Har tänkt mycket på vad min och din mening är.. Vad ska du bli? Vad ska ja...

Ok

Av Felicia Engfeldt - 19 februari 2016 21:02

Pulsen ökar, tankar snurrar, magen grinar. Gråten finns i halsen och huvudet kämpar för att hålla tillbaka. Jag är älskad. Jag har fantastiska vänner och en helt underbar sambo. Men jag är ensam. Så fort jag inte är i sällskap av någon, bö...

Av Felicia Engfeldt - 18 februari 2016 16:14

Det här med att man gick från arbetslös med något ströjobb hit och dit, till att jobbar 12 dagar o vara ledig två. Jobba 12, ledig 2 osv. Det är fanimej svinjobbigt och påftestande fram tills det att lönen kommer. Jag har haft tur faktiskt, som fic...

Av Felicia Engfeldt - 21 januari 2016 14:48

Att vara tjej suger verkligen. För mig i alla fall. Igår mådde jag dåligt på jobbet. Illamående och kallsvettig for jag hem med eventuell kräksjuka i tankarna. Inte kunde jag äta och knappt röra mig. Hela kroppen värkte. Tillslut kräks jag inälvorna ...

Av Felicia Engfeldt - 4 januari 2016 10:43

"Livet" tar ut sin rätt på kropp och sinne. Psyket härjar och kroppen säger ifrån. Att tex kräkas magslem, skaka och svettas... Men juste, jag har ju inte ätit något sedan lunch igår... Bara mitt eget fel. Livet är hårdare för vissa. Jag kan inte pås...

Presentation


Hej! Här är jag nu i mitt liv. Följ mig av nyfikenhet och lämna negativitet åt sidan. Hästar, familj, jobb och dagliga tankar kommer jag dela med mig av. Välkomna!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5 6 7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2015 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards