Alla inlägg den 25 oktober 2015

Av Felicia Engfeldt - 25 oktober 2015 09:40

Hej igen,
Dagarna rullar på med både dalar och toppar. Mitt vanliga humör alltså ? Anmäld till vikariepoolen nu och har redan jobbar en dag och har 3 st dagar till inplanerade i veckan som kommer. Lärare, stödlärare, fritidsfröken och dagispersonal är lite av det man kan få göra. Har även fått ett fast jobb! Jag jobbar fast varannan helg på hunddagis och agerar djurskötare. Väldigt trevligt jobb måste jag säga... Djur är helt klart bättre än människor! Förlåt om det är tjatigt, hehe. Så nu har jag alltså 3 jobb - vikariepoolen, Hunddagis och Eden. Hatar egentligen denna typen av tider när man jobbar, alltså att man måste hoppa in överallt hela tiden. Jag behöver verkligen stabilitet i vardagen för att må bra. Det får jag inte riktigt nu. Inte ännu. Men jag jobbar mig dit!! Hunddagiset är en bit på vägen, även om det bara är varannan helg.

Jaja, såhär är väl livet ibland antar jag. Jag mår bättre än vad jag gjort, men är inte där jag vill vara. Än.

Presentation


Hej! Här är jag nu i mitt liv. Följ mig av nyfikenhet och lämna negativitet åt sidan. Hästar, familj, jobb och dagliga tankar kommer jag dela med mig av. Välkomna!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5 6 7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2015 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards