Alla inlägg den 29 september 2015

Av Felicia Engfeldt - 29 september 2015 19:22

Hola.
Har varit på tatueringsstudion idag och smyckat kroppen lite. Härligt! I love it. Två planerade och en spontanare vart det ? Hehe, sån är jag! En sol på högra låret, en måne på andra och en pussmun med dödskalle på stjärten. (Pussmunnen var en spontan). Har ännu lite kvar som skall fixas på månen - vill ha dit lite skuggningar aka moln och stjärnor. De ska föreställa "natt o dag" vilket speglar mitt dagliga humör. Liknande bipolär sjukdom. Har troligtvis inte denna diagnos men vissa dagar går humöret på högvarv, både upp och ner. Så jag tänkte förbildliga det på min kropp och faktiskt vara stolt över detta. Kram!

Mina finingar är ännu lite röda och svullna, men det ska vara bättre imorgon.

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hej! Här är jag nu i mitt liv. Följ mig av nyfikenhet och lämna negativitet åt sidan. Hästar, familj, jobb och dagliga tankar kommer jag dela med mig av. Välkomna!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29 30
<<<
September 2015 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards